Διατροφή

Ποιες τροφές βοηθούν στην καταπολέμηση των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης

Ποιες τροφές βοηθούν στην καταπολέμηση των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης

Τα φυτο-οιστρογόνα περιέχουν φυτικά οιστρογόνα που ονομάζονται ισοφλαβόνες που παρέχουν φυσική ανακούφιση για τις γυναίκες με τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης.

Τα φυτο-οιστρογόνα βρίσκονται σε μια ποικιλία τροφών, όπως σουσάμι και σπόρους λιναριού, κόκκινο τριφύλλι τσάι και σόγια. Άλλα τρόφιμα με οιστρογονική δράση είναι τα λάχανα, τα μήλα, το κριθάρι, τα καρότα, τα κεράσια, τα φασόλια, τα μπιζέλια, τα παντζάρια, το σκόρδο, η βρώμη, το ελαιόλαδο και οι ηλιόσποροι.

Οι σπόροι λιναριού και το λάδι από σπόρους λιναριού είναι από τα καλύτερα τρόφιμα με οιστρογονική φυσική δράση. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ισοφλαβόνες, και άλφα-λινολενικό οξύ, το οποίο μετατρέπεται κατά τη διάρκεια της πέψης σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Προσθέτοντας καθημερινά σπόρους λιναριού στη διατροφή μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση σε ένα ευρύ φάσμα των εμμηνοπαυσιακών συμπτωμάτων. Πάραυτα το ζέσταμα των σπόρων λιναριού καταστρέφει θρεπτικών ιδιοτήτων τους.

calculator

Υπολογισμός γόνιμων ημερών

Εναρξη τελευταίας περιόδου:

Διάρκεια κύκλου: ημέρες.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ