Υγεία & Εμμηνόπαυση

Πώς μπορώ να παραμείνω υγιής μετά την εμμηνόπαυση;

Η φροντίδα της υγείας μετά την εμμηνόπαυση μπορεί να γίνει κάνοντας κάποιες αλλαγές στον τρόπο που ζείτε.

  • Μην καπνίζετε.
  • Υιοθετείστε μια υγιεινή διατροφή, χαμηλή σε λιπαρά, πλούσια σε φυτικές ίνες, με άφθονα φρούτα, λαχανικά και τρόφιμα ολικής αλέσεως.
  • Βεβαιωθείτε ότι παίρνετε αρκετό ασβέστιο και βιταμίνη D στη διατροφή σας ή με συμπληρώματα βιταμινών / μετάλλων.
  • Μάθετε ποιο είναι το υγιές βάρος σας, και προσπαθήστε να μείνετε εκεί.
  • Άσκηση όπως το περπάτημα, το τρέξιμο, ο χορός, τουλάχιστον 3 ημέρες κάθε εβδομάδα για υγιή οστά.

Μια γυναίκα σε εμμηνόπαυση θα πρέπει να υποβάλλετε συστηματικά στις παρακάτω εξετάσεις

  • οστικής πυκνότητας (DEXA scans) (για να προσδιοριστεί με ακρίβεια ο βαθμός της οστικής απώλειας και ο κίνδυνος του για οστεοπόρωση και κατάγματα). επίπεδα των τριγλυκεριδίων, η γλυκόζη νηστείας στο αίμα, της LDL, HDL και ολικής χοληστερόλης

  • παχέος εντέρου και καρδιακού ελέγχου

  • ουροποιητικού συστήματος (έλεγχος) ακράτειας.

calculator

Υπολογισμός γόνιμων ημερών

Εναρξη τελευταίας περιόδου:

Διάρκεια κύκλου: ημέρες.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ