Η Διατροφή της Γονιμότητας

Διατροφή πριν την εγκυμοσύνη

Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι αν οι διατροφικές συνήθειες αλλάξουν ένα χρονικό διάστημα πριν μείνετε έγκυος τότε αυτό θα συμβάλλει στην βελτίωση της γονιμότητας, στην πρόληψη των αποβολών και σε μια υγιή εγκυμοσύνη γενικότερα αφού μια υγιή διατροφή χτίζει ένα υγιές και γερό σώμα και σαφώς ένα υγιές αναπαραγωγικό σύστημα.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της 'φυσικής διατροφής της γονιμότητας';

  • Τα αντιοξειδωτικά ,οι βιταμίνες και τα ανόργανα συστατικά που προσφέρει συμβάλλουν στην προστασία των ωαρίων και του σπέρματος.
  • Βοηθά στην ορμονική ισορροπία
  • Μειώνει τις πιθανότητες αποβολής λόγω αντίστασης στην ινσουλίνη
  • Χαρίζει ενέργεια και ζωτικότητα
  • Χτίζει ένα υγιές αναπαραγωγικό σύστημα
  • Βοηθά στην διατροφική αποθήκευση για την εγκυμοσύνη.

Ποιες είναι οι οδηγίες για τη διατροφή αυτή ;

  • Τρώτε βιολογικά φρούτα και λαχανικά
  • Τρώτε ψάρια του παγωμένου ωκεανού
  • Τρώτε κόκκινο κρέας και κοτόπουλο ελευθέρας βοσκής
  • Τρώτε δημητριακά και ζυμαρικά ολικής αλέσεως
  • Αποφεύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα σόγιας
  • Πίνετε άφθονο νερό

Θρεπτικά συστατικά με άμεση επίδραση στη γονιμότητα:

  • Βιταμίνες D,C,E ,B6 ,B12
  • Λιποϊκό οξύ
  • Φυλλικό οξύ
  • Σίδηρος
  • Σελήνιο
  • Ψευδάργυρος
  • Λιπαρά οξέα
  • Λίπη
  • Πρωτεϊνες

Ποια τρόφιμα να προτιμώ δηλαδή ;

  • Αυγά
  • Ξηροί καρποί και σπόροι
  • Πράσινα φυλλώδη λαχανικά
  • Φρούτα και πολύχρωμα λαχανικά
  • Ψάρια και οστρακοειδή
  • Όσπρια
  • Δημητριακά

Ποια τρόφιμα να αποφεύγω ;

  • Ζάχαρη ,σόδα και παστεριωμένοι χυμοί
  • Καφεϊνη
  • Τροφές σόγιας
  • Τροποποιημένα τρόφιμα
  • Τρόφιμα χωρίς λίπος

Πόσο καιρό πριν πρέπει να ξεκινήσω αυτή τη διατροφή;

Η διατροφή αυτή επιδρά σε ολόκληρο το σώμα ,στην πέψη ,στο ανοσοποιητικό και στο αναπαραγωγικό σύστημα. Αυτές οι αλλαγές στο σώμα χρειάζονται αρκετό χρόνο για να συμβούν και πρέπει να αποτελέσουν συνήθεια και τρόπος ζωής αν θέλετε θετικά αποτελέσματα.

Και αν είμαι χορτοφάγος τι γίνεται ;

Ακολουθείτε κανονικά την διατροφή γονιμότητας και προσπαθήστε να συμπεριλάβετε στην διατροφή σας γαλακτοκομικά,αυγά ,λάδι καρύδας και πράσινα φυλλώδη λαχανικά.Αποφύγετε τα υποκατάστατα κρέατος από σόγια γιατί είναι αμφιλεγόμενο τρόφιμο.

Ό άντρας πρέπει να ακολουθήσει την ίδια διατροφή ;

Θα πρέπει να ακολουθήσουν την ίδια διατροφή με εσάς απλά θα πρέπει να προσθέσουν στη διατροφή τους αντιοξειδωτικά φρούτα και πράσινα φυλλώδη λαχανικά για αύξηση του αριθμού των σπερματοζωαρίων και προετοιμασία για τη σύλληψη.

Γνωρίζατε ότι συγκεκριμένα φυσικά προϊόντα μπορούν να αυξήσουν την ικανότητα σας για φυσική σύλληψη και να μεγιστοποιήσουν την πιθανότητα επιτυχίας σε περίπτωση υποβοηθούμενης αναπαραγωγής;

Θέλετε περισσότερες πληροφορίες;

Επικοινωνήστε με τον γυναικολόγο Dr. Μαρινάκη.


Ο γυναικολόγος Dr. Μαρινάκης διετέλεσε Λέκτορας στο ερευνητικό πρόγραμμα ‘OVARIAN AGEING AND FERTILITY’ του  IMPERIAL COLLEGE, LONDON και κατέχει διεθνούς βαρύτητας επιστημονικές  δημοσιεύσεις και παρουσιάσεις σε διεθνή συνέδρια στον τομέα της αναπαραγωγικής ιατρικής και υποβοηθούμενης αναπαραγωγής. 


Στόχος μας είναι να διορθώσουμε τα αίτια της υπογονιμότητας ώστε να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα αν είναι δυνατόν με φυσική σύλληψη και μόνο σε περιπτώσεις που αυτό δεν καθίσταται εφικτό,  με υποβοηθούμενη αναπαραγωγή. 

 
 

calculator

Υπολογισμός γόνιμων ημερών

Εναρξη τελευταίας περιόδου:

Διάρκεια κύκλου: ημέρες.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ